Μήλος

Σαρακήνικο

Παλιοχώρι

Συκιά

Σε ένα πολύ όμορφο cafe-bar

Διαμονή
Με το που κατεβήκαμε από το πλοίο πήραμε το μικρό λεωφορείο του camping, το οποίο μας πήγε στο ένα και μοναδικό camping του νησιού.
Οι τιμές ήταν πολύ καλές (16e μήνα Αύγουστο για 2 άτομα και μια σκηνή), ο χώρος οργανωμένος με καλάμια για προφύλαξη από τον ήλιο και αμμώδες χώμα κάτω. Το camping διαθέτει εστιατόριο, καφετέρια-μπαρ, πισίνα, σούπερ μάρκετ και πρόσβαση στην θάλασσα μέσω ενός χωματόδρομου (4-5 λεπτά περπάτημα). Το προσωπικό του camping ήταν πολύ φιλικό. Για την φόρτιση κινητών και λοιπών συσκευών υπάρχει ειδικός χώρος στην ρεσεψιόν.

Πραγματικός συνωστισμός από κόσμο. Λίγες μέρες αφού στήσαμε τις σκηνές μας (στις 7 Αυγούστου), βλέπαμε άτομα -λόγω έλλειψης χώρου- να στήνουν τις σκηνές τους στην παιδική χαρά, στα ξέφωτα και στο τσιμέντο. Γενικά υπήρχαν πολλοί Έλληνες. Στα μείον ..χμ τον αέρα τις 2 τελευταίες μέρες, όσο να' ναι τα νησιά του αιγαίου έχουν τέτοια ξαφνικά μπουρίνια.

Παραλίες
Το νησί έχει πάνω από 70 παραλίες!
Εμείς είχαμε την ατυχία να μην έχουμε μεταφορικό μέσο αλλά την τύχη να γνωρίσουμε με ωτοστόπ τον Δημήτρη, ένα παιδί από την Μήλο που μας πήγε σε πολύ όμορφες γωνιές του νησιού, που δεν θα μπορούσαμε να τις γνωρίζουμε μέσω τουριστικού οδηγού.
Οι παραλίες όπως ο Παπαφράγκας, το Σαρακήνικο, η Συκιά, το Παλιοχώρι, η Χιβαδόλιμνη κι ο Προβατάς μας άρεσαν ιδιαίτερα.

Στο Παλιοχώρι με τα χρωματιστά βράχια γίνεται και γυμνισμός, εκεί καθίσαμε στην καφετέρια Deep Blue (πολύ όμορφο καφέ και με νόστιμο παγωτό),
στον Παπαφράγκα υπάρχουν κυρίως νέοι γιατί το μονοπάτι είναι αρκετά επικίνδυνο και θέλει προσοχή.
Στο Σαρακήνικο με το σεληνιακό τοπίο βρεθήκαμε βράδυ με την πανσέληνο, υπήρχαν πολλά ζευγάρια και η ατμόσφαιρα ήταν ρομαντική.

Γενικότερα υπάρχουν παραλίες για κάθε γούστο, και χωρίς φύκια τουλάχιστον οι συγκεκριμένες. Σχεδόν όλες είναι ρηχές. Στις παραλίες Συκιά και Κλέφτικο πηγαίνεις μόνο μέσω θαλάσσης με καράβι (τα καράβια που κάνουνε τις κρουαζιέρες γύρω από την Μήλο).
Τα μεγάλα καράβια δε δίνουν την ευκαιρία να επισκεφτεί κανείς αυτά τα μέρη από κοντά. Μπορεί τα μικρότερα σκάφη να κοστίζουν λίγο παραπάνω αλλά μεταφέρουν τους επιβάτες τους με φουσκωτή βάρκα στις όμορφες αυτές παραλίες.

Διασκέδαση, φαγητό
Εδώ είναι ήσυχα τα πράγματα.
Γενικότερα το νησί προωθεί το μοτό Milos is for lovers.
Στο κεντρικό λιμάνι, τον Αδάμαντα υπάρχουν οι περισσότερες ευκαιρίες για διασκέδαση.

Εμείς πήγαμε στην Aragosta όμορφο καφε-μπαρ με μπιτακοειδής μουσική,
στο la costa με το παλιό πειρατικό καράβι για φόντο (μου άρεσε ιδιαίτερα)
και στο "μικρό καφέ" ένα μικρό πραγματικά καφέ-μπαρ, το οποίο βρίσκεται σε μια ανηφόρα κι έχει τηλεσκόπιο όπου μπορεί κανείς να παρατηρήσει τον ουρανό. Η μουσική στυλ τζαζ και μπλουζ και ο κάτοχος του μαγαζιού πολύ ευγενικός.

Το βράδυ επισκεφτήκαμε την Πλάκα, ένα χωριό στο πιο ορεινό μέρος της Μήλου με πολλές ταβέρνες στα στενά της σοκάκια, ενώ το ηλιοβασίλεμα από την Παναγία την θαλασσίτρα στο ψηλότερο σημείο του χωριού είναι υπέροχο. Εμείς βρήκαμε ένα μπαρ (στο τέλος του κεντρικού μονοπατιού) με εντελώς σβηστά φώτα όπου τα αστέρια διακρίνονταν πεντακάθαρα.
Κοντά στην Πλάκα και η Τρυπητή όπου υπάρχει η "Μεθυσμένη Πολιτεία", προσεγμένο εστιατόριο με αυλή μέσα σε δεντράκια και αμπέλι για σκιά.

Στο χωριό Κλήμα βρίσκονται οι κατακόμβες και το αρχαίο θέατρο (δυστυχώς δεν αξίζουν). Οι κατακόμβες βρίσκονται σε μια σπηλιά την οποία έχουν φράξει στα ..5 μόλις μέτρα. Το αξιοθέατο «κατακόμβες» είναι λοιπόν μια εσοχή σε έναν βράχο με κάτι τρύπες δεξιά κι αριστερά όπου βλέπει κανείς τα τεχνουργήματα των σύγχρονων καλλιτεχνών.. Γιαννούλα+Πάνος=L.F.E, string, Ο Αλέξης είναι γκέι κτλ.. Το αρχαίο θέατρο είναι ένα ερείπιο πνιγμένο μέσα στα χόρτα και τα φίδια. Υπάρχει και μια τσίγκινη ταμπέλα η οποία πληροφορεί ότι σε αυτό το σημείο βρέθηκε το άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου.

Στην Πολλώνια, ένα ήσυχο ψαροχώρι ο Δημήτρης μας πήγε απέναντι από το χωριό όπου κάποια μέτρα πριν την εκκλησία υπάρχει ένα μπαρ με μια μικρή ιδιωτική παραλία και πατώματα εξώστες, το "8 Μποφόρ", ενώ μια πλατφόρμα με 4 τραπεζάκια βρίσκεται μέσα στο νερό.
Στη Ζεφυρία βρεθήκαμε 15αύγουστο όπου γινόταν το μεγάλο πανηγύρι στην εκκλησία του χωριού. Πολύς κόσμος ενώ στην αυλή της εκκλησίας έπαιζαν τα βιολιά, μύριζαν τα σουβλάκια και έβλεπες άφθονη μπύρα. Βρήκαμε και πήραμε μαλλί της γριάς το οποίο έσταζε από την υγρασία της ατμόσφαιρας. Πριν προλάβουμε να το φάμε, είχε σχεδόν εξαφανιστεί.

Προσοχή: στον Αδάμαντα η ψαροταβέρνα Παπαϊωάννου..μακριάαα. Φάγαμε εκεί και χρεωθήκαμε ψωμί και κουβέρ(δηλαδή 2 φορές ψωμί) και πληρώσαμε νερό βρύσης που μας το έφεραν σε ποτήρια χωρίς να το ζητήσουμε! Επίσης τα καλαμαράκια με αναγραφόμενη τιμή 5 ευρώ χρεώθηκαν 8 και κάτι γιατί ήταν είχαν τελειώσει τα κατεψυγμένα και έβαλαν ντόπια φρέσκα, ενώ το αποκορύφωμα ήρθε όταν πληρώσαμε τον λογαριασμό κι έπρεπε να μας επιστραφούν ρέστα 1 ευρώ. Ε με τέτοια εξυπηρέτηση δεν έχεις και όρεξη να αφήσεις μπουρμπουάρ αλλά στην περίπτωσή μας ο κύριος που ήταν και υπεύθυνος του μαγαζιού δεν μας έδωσε καν την επιλογή. Τα ρέστα δεν μας επιστράφηκαν!!
 Αντίθετα στην ψαροταβέρνα Κυνηγός, άψογο σέρβις σε πραγματικά τραπεζομάντιλα από ύφασμα (καιρό είχαμε να δούμε κάτι τέτοιο).
Επίσης: στον δρόμο από camping προς Αδάμαντα υπάρχει το Faros club, λειτουργεί και σαν μπαρ, ήταν πολύ όμορφο. Με ωραίο design και ξαπλώστρες για να χαζεύεις τι άλλο; ..τη θάλασσα.

Πλάκα

Αυτό το νησί μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις πραγματικά. Όσο για τα ταξί, δεν έχουν ταξίμετρο και χρεώνουν ακριβά.. είναι όλα κι όλα 15 στον αριθμό. Παίρνεις τηλέφωνο και οι κάτοχοί τους σου λένε "είμαι ο Γιάννης κι έρχομαι, μην πάρεις άλλον" ή "ο Γιώργος είμαι κι έρχομαι, θα είσαι εκεί έ; μην φύγεις!"

Για το τέλος άφησα το ζευγάρι των Θεσσαλονικιών που κάθε καλοκαίρι ανοίγουν το "Εργαστήριο Προσωπείων", 2 καταστήματα στον Αδάμαντα, το ένα δίπλα στο άλλο. Μοναδικά κομμάτια που τα φιλοτεχνούν οι ίδιοι, ενώ πολύ ενδιαφέρουσα είναι και μια συζήτηση μαζί τους:

"εμένα ο θεούλης με έκανε τουρίστα στη ζωή",

είπε ο ηλιοκαμένος άντρας :)

Ο ..τουρίστας στη ζωή

Στον δρόμο προς την Θαλασσίτρα στην Πλάκα

5 comments:

1. στο 8 μποφώρ στην Απολλωνία φτιάχνει το καλύτερο κούμπα λίμπρε των κυκλάδων! Τη γλυκύτατη σερβιτόρα που μας το σέρβιρε, τη συναντήσαμε τυχαία το επόμενο καλοκαίρο στην Αμοργό!

ReplyDelete
  2. Anonymous25/6/10 14:32

to sxolio gia thn psarotaverna sthn milo prepei na aposyr8ei amesa!!to antistoixo sthn a8hna exei parei 2 xrysous skoufous k 6 vraveia gourmet!!!!shmera pleon sthn milo exoun allaksei para polla k to magazi kineitai stous ry8mous tou magaziou sthn a8hna!!!!einai makran to kalytero gia psari k 8alassina sthn milo!!!den exete para na dokimasete!!!

3. Anonymous1/7/11 00:43

μακραν η απολλωνια το καλυτερο ψαρονησι με τα 8 μποφωρ...αν μπορουσα θα πηγαινα καθε καλοκαιρι εκει